ciąża , dziecko i ja :)
skaza białkowa co jeść?

Trochę mnie tu nie było:) moja dzidzia w sobotę skończyła 3 miesiące, waży 6900 kg i rośnie jak na drożdżach. Ale niestety ma skazę białkową , a karmię ja piersią  i nie moge jeść nabiału . może któras z was ma podobny problem, jak sobie z tym radzicie? bo na dobra sprawę prawie nic nie mozna jeść. Podobno mięsa czerwonego tez nie. A poza tym czy podaje swoim maluszkom jakieś witaminki, ja moją mała karmię też Nutramigenem , tam niby są jakies witaminki, ale sama juz nie wiem.

 

 

pozdrawiam serdecznie

A. 

Pokaż całość (1 komentarzy)
matka to nie kochanka

Zastanawiam się dziś dlaczego on nie widzi we mnie juz tamtej kobiety, którą byłam przed ciążą, miałam dzis ochotę na sex a usłyszałam, ze ja już nie mogę tych rzeczy robić.Masakra! nie rozumiem nic z tego, głebszego uzasadnienia nie usłyszałam. Czuję sie jakbym miała dżumę albo cos gorszego :( . Dobrze, że choć mogę tu popisać i czasem ktos mi cos fajnego odpisze, za chwile dostanę jakieś depresji. Mam dość facetów, jestem juz tym wszystkim zmęczona. 

 

A.

Pokaż całość (4 komentarzy)
samotność w macierzyństwie

Zastanawiam się dlaczego tak się dzieje, że kobieta może i musi znieśc w życiu wszystko a mężczyzna niekoniecznie . Chociazby fakt, że od urodzenia skazane jesteśmy na ból czyli miesiączka, trud ciąży , poród, a potem menopałza. A facet? dlaczego to tak jest, że gdy trzeba zmienic piluchę alb wstac w nocy do płaczącego dziecka to nagle go nie ma? Kobieta musi wszystko, nie ma żadnych wymówek, bo przecieżkieruje sie w życiu miłością a największą to do swojego dziecka. Mężczyzna oczywiście też kocha dziecko ale.............   brudne sprawy pozostawia kobiecie. Oczywiście są zapewne panowie , którzy te czynnosci wykonaja ,...

Pokaż całość (6 komentarzy)
dokarmianie butelką

cześć:)

 

Mam pytanie moi drodzy, czy ktoś z was dokarmia dzidziusia butelką? Bo ja muszę , moja mała ma spory apetyt i nie wystarcza jej mój pokarm. Stąd moje pytanie jakiego mleka używacie , bo ja NAN 1 , ale nie wiem czy jest dla nie najlepsze. Po każdym wypiciu butaelki ma czkawkę i potem strzela osto kupki, płacze sporo bo boli ją przy tym brzuszek. narazie wypróbujęmleko Bebilon 1, żeby zobaczyć czy po tym mleku bedzie inaczej. Teraz mała spi , więc szybko tu piszę :) póki mam wolną chwilę i sprzątam w mieszkanku, które jest nieco zapuszczone, bo cały...

Pokaż całość (3 komentarzy)
123
Strona główna Księga gości moja mała :) 30 tydzień Licznik odwiedzin: 20174